خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

فوتبال در زمین خاکی


فوتبال در زمین خاکی

مجموعه ورزشی شهدای گمنام واقع در شهرری با قدمت بیش از پنجاه سال به عنوان تنها زمین ورزشی خاکی مورد استفاده ساکنین محلات کوی انصار - منصوریه -شهرک شهید مظلوم و چند محله دیگر می باشد.*

عکس: اکبر توکلی


 

مذاکرات پیشرفت خوبی دارد/ظریف و اشتون امشب چارچوب مذاکرات جامع را نهایی می کنند

مقام مذاکره کننده هسته ای ایران در گفتگو با ایرنا:


وین - ایرنا - یک مقام مذاکره کننده هسته ای ایران با بیان اینکه مذاکرات میان ایران و 1+5 «پیشرفت خوبی» دارد، اعلام کرد: ظریف و اشتون امشب چارچوب مذاکرات جامع برای گام آخر را نهایی می کنند.

این مقام مذاکره کننده هسته ای ایران چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به وین اظهار داشت: مذاکرات کارشناسی میان ایران و 1+5 پایان یافته و قرار است امشب ظریف و اشتون مذاکرات را جمع بندی کنند .


وی تصریح کرد: ظریف و اشتون امشب چارچوب و برنامه کاری مذاکرات جامع را نهایی می کنند.

این مقام مذاکره کننده هسته ای ایران در پاسخ به این سوال که آیا چارچوب و برنامه کاری مذاکرات جامع برای گام آخر مکتوب خواهد شد؟ گفت: هنوز مشخص نیست.

نمایندگان ایران و 1+5 از روز سه شنبه مذاکرات خود را در وین اتریش آغاز کرده اند . طرفین قرار است در این مذاکرات چارچوب و دستور کار مذاکرات جامع برای توافق نهایی را تعیین کنند .

ابراز امیدواری مقام آمریکایی برای ارائه اطلاعات بیشتر از مذاکرات


وین - ایرنا - یک مقام نزدیک به هیات مذاکره کننده آمریکا ابراز امیدواری کرد: طرفین بتوانند اطلاعات بیشتری از مذاکرات دو روز خود ارائه دهند .

این مقام آمریکایی به خبرنگار اعزامی ایرنا گفت: نشست کارشناسان و مدیران کل همچنان ادامه دارد.


پیش از این، یک عضو هیات مذاکره کننده هسته ای ایران در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا با بیان اینکه مذاکرات کارشناسی میان ایران و گروه 1+5 ادامه دارد، اظهار داشت: هیات های مذاکره کننده در حال گفت و گو با پایتخت ها درباره محتوای مذاکرات هستند .

این عضو هیات مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران افزود: پس از مذاکرات کارشناسی و پایان گفت و گوها، امشب خانم اشتون و دکتر ظریف جلسه دو جانبه دیگری خواهند داشت.

وی همچنین گفت: چارچوب دستور کار مذاکرات جامع به دست آمده ولی هنوز متن مکتوبی وجود ندارد.

پیش از این نیز یک منبع نزدیک به هیات مذاکره کننده ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرفین در حال مشورت با یکدیگر هستند، گفت: چنانچه طرفین به نظر واحدی دست یابند، تدوین پیش نویس دستور کار مذاکرات جامع را آغاز خواهند کرد.

مذاکرات ایران و 1+5 از روز سه شنبه در وین اتریش به منظور تعیین دستور کار و چارچوب مذاکرات جامع برای تدوین گام نهایی آغاز شده است.

تندیس مشاهیر ایرانی در وین

تندیس مشاهیر ایرانی در وین

بنای یادبود شامل تندیس مشاهیر و دانشمندان ایرانی در محوطه مقر سازمان ملل در شهر وین ساخته شده است.*

عکس: مرضیه سلیمانی

سهمیه بنزین اسفندماه امشب شارژ می‌شود



سهمیه بنزین اسفند ماه امشب در کارت سوخت خودروها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 60 لیتر سهمیه بنزین 400 تومانی اسفندماه خودروهای سواری شخصی ساعت 24 چهارشنبه در کارت‌های سوخت است.

همچنین بعد از اتمام سهمیه بنزین یارانه‌ای، اجازه برداشت بنزین با نرخ 700 تومان نیز 300 لیتر در ماه است. البته مسوولان تاکید کرده‌اند که در صورت نیاز افراد هیچ مانعی برای عرضه بیش ازاین مقدار وجود ندارد و جایگاه‌داران سوخت می‌توانند با کارت سوختی که در اختیار دارند نسبت به عرضه بنزین 700 تومانی اقدام کنند.

همچنین سهمیه بنزین موتورسیکلت‌ها نیز مانند ماه‌های پیش 25 لیتر است که بامداد اول اسفندماه در کارت‌های سوخت خواهد بود.

سهمیه سوخت سایر وسایل نقلیه نیز بدون تغییر در حجم و قیمت در زمان اعلام شده به کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.