خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

شصت و نهمین دوره مجمع جهانی بهداشت آغاز به کار کرد


به مدت 6 روز،

تهران - ایرنا - تارنمای سازمان بهداشت جهانی خبر داد که شصث و نهمین دوره مجمع جهانی بهداشت در روزهای 3 تا 8 خرداد جاری در ژنو سوئیس برگزار می شود.

به گزارش ایرنا مجمع بهداشت نهاد عالی تصمیم گیرنده سازمان بهداشت جهانی است. در این اجلاس 6 روزه هیأتهای 192 کشور عضو سازمان بهداشت جهانی حضور می یابند. وظایف اصلی مجمع جهانی بهداشت عبارتند از سیاست گذاری، نظارت بر خط مشی مالی و بررسی و تائید بودجه پیشنهادی این سازمان.
این مجمع به صورت سالانه در ژنو سوئیس برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز گذشته (یکشنبه) به نمایندگی از ایران برای شرکت در شصت و نهمین مجمع جهانی بهداشت عازم ژنو سوئیس شد.
محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل گفت: محور اصلی این سفر پیرامون اهداف توسعه پایدار است اما در کنار این موضوع طبق معمول دوره های این اجلاس، همه موضوعات مرتبط با حوزه سلامت اعم از نظام های سلامت و تقویت آنها، بیماری های واگیر و غیر واگیر، اصلاح سازمان جهانی بهداشت مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.
وی درباره دیگر موضوعات مورد بحث در این اجلاس افزود: موضوعاتی از قبیل همکاری با سایر سازمان های جهانی، تهدیدهای جهانی مثل ایدز، فناوری های ارتباطی نوین و سایر موضوعات مرتبط با سلامت به صورت گسترده مورد گفت وگو قرار خواهد گرفت.
اروپام**3092**

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد