خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

5 هکتار از مراتع دره شهر ایلام در آتش سوخت

تلاش برای یافتن عامل یا عاملان این آتش سوزی ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسی موضوع به صورت جدی هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از آتش سوزی ارتفاعات روستای«گرم آباد» حد فاصل حوزه استحفاظی شهرستان دره شهر و آبدانان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ مهرداد علیمحمدی گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی مراتع و جنگلهای کبیرکوه در ارتفاعات روستای گرم آباد بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که مراتع و جنگلهای این روستا به علت نامعلومی طعمه حریق شده و تلاش برای خاموش کردن آن انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و عدم استفاده از خودروهای آتش نشانی، مأموران منابع طبیعی در کنار کارکنان انتظامی و مردم، مسافت طولانی منطقه را با بیش از پنج ساعت پیاده روی کردند تا از ادامه آتش سوزی و خاموش کردن آن جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: پس از ساعت ها تلاش طاقت فرسا و اقدام جهادی، این آتش سوزی مهار و از ادمه آن جلوگیری شد.

سرهنگ علیمحمدی با بیان اینکه متأسفانه در این آتش سوزی پنج هکتار از مراتع در آتش سوخت گفت: تلاش برای یافتن عامل یا عاملان این آتش سوزی ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسی موضوع به صورت جدی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان از مردم خواست: حفظ منابع طبیعی به عنوان یک میراث گرانبها را مدنظر قرار داده و در صورت وجود کوچکترین آتش سوزی، سریعاً مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد