خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

«زبان بدن» سیدحسن نصرالله چه می‌گوید؟


» سرویس: رسانه های دیگر - رسانه دیگر

سیدحسن نصرالله در مراسم عاشورای حسینی دو روز متوالی با حضور علنی خود در جمع کثیری از عزاداران حسینی در مجتمع سیدالشهدا و ورزشگاه الرایه واقع در ضاحیه جنوبی بیروت به سخنرانی پرداخت. وی در این سخنرانی‌ها به‌ویژه در شب عاشورا و شهادت امام حسین (ع) با اظهارات آتشین خود احساسات هواداران خود را با کلماتی هدف‌دار و بدون نوشته برانگیخت تا شجاعت را در بیان حق از آن امام بزرگوار فرا گیرد و در این راه با اصرار و پشتکار قدم بردارد.

به گزارش ایسنا، مشرق با این مقدمه نوشت: سیدحسن نصرالله بدون حفاظت بالا در انظار عمومی ظاهر شد. وی به عنوان خطیب در میان هواداران خود آمد و بدون هیچ مانعی از شیشه ضد گلوله برای آنها سخنرانی کرد.

سیدحسن نصرالله

وی زیر آسمان و نور خورشید تقریبا به مدت 30 دقیقه سخنرانی کرد و پیام‌های مربوط را با لحنی پیروزمندانه به طرف‌های مختلف رساند.

متخصصان معتقدند که این رفتار و نحوه حرکت اعضای بدن سیدحسن نصرالله از جمله دست وی نشان از اطمینان بالای وی دارد و بالا بردن انگشتان دست به صورت ثابت در زمان‌های حماسی شدن سخنرانی نشان می‌دهد که وی در بیان مواضع خود جدی است و این جدیت مبتنی بر اعتماد بالای وی به تحقق اظهاراتش است.

متخصصان و رفتارشناسان اعتقاد دارند که حرکت‌های ثابت سیدحسن نصرالله که با لحن اظهارات وی نیز همخوانی دارد، نشانگر صداقت و جدیت وی و عوامل درونی‌اش است. تحرکات بدن وی نشان می‌دهد که هیچ ترس یا تردیدی از حضور در میان مردم ندارد و

سیدحسن نصرالله

بالا بردن دست و حرکات صورت وی نیز که همگام با سخنرانی تغییر می‌کند، ‌نشان از شجاعت و اعتقاد بالای وی به سخنانی دارد که مطرح می‌کند.

چشمان ثابت وی نیز نشان از اصرار وی بر انجام وعده‌هایش دارد و می‌فهماند که وی در رفتار خود مطمئن است و مانند ترسوها به این طرف و آن طرف نگاه نمی‌کند.

تحلیگران اعتقاد دارند که سیدحسن نصرالله بارها دستان خود را بالا برد و انگشت سبابه‌اش را نیز بالا برد. حرکات عضلات و صورت وی که به همراه دست‌هایش حرکت داده می‌شد و همچنین لحن سخنرانی وی و اظهارات و رنگ طبیعی صورتش تماما نشان می‌داد که کاملا در موضع قدرت و پیروزی است و ابتکار عمل را در دست دارد.

سیدحسن نصرالله

تمامی این نشانه‌ها با اظهارات وی برابری می‌کرد و اندامش نیز با عبارات تهدیدآمیز و پیام‌های مطرح شده همخوانی داشت و اعتماد به نفس و صداقت وی را نشان می‌داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد