خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

نماینده مجلس: سیاست خارجی دولت روحانی موفقیت آمیز بوده است


کاشان– ایرنا– عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست خارجی دولت در یکصد روز گذشته موفقیت های خوبی بدست آورد و مورد توجه افکارعمومی جهان قرار گرفت.

ˈاحمد بخشایش اردستانیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از تلاش های دولت در حوزه سیاست خارجی در مدت یاد شده اظهار کرد: دولت روحانی با در نظر گرفتن جو روانی جامعه توانست آرامش خوبی را بوجود آورد و امیدواریم که این روند نیز ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در این مدت بیشترین توجه را به مساله مذاکرات هسته ای معطوف داشت و توانست نتایج خوبی در زمینه حل و فصل این موضوع بدست آورد که در نتیجه به کاهش التهاب اقتصادی در داخل کمک کرد.

وی روند مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 را ارزشمند دانست و تصریح کرد: کشورهای قدرتمند جهان بناچار حاضر شدند در جهت حل و فصل مشکل هسته ای اقدام کنند.

به گفته نماینده مردم اردستان، مهاباد و زواره در مجلس شورای اسلامی با توافق انجام شده امکان کاهش قیمت در بازار طلا و ارز وجود دارد که می تواند ثبات مناسبی در این زمینه بوجود آورد.

ایران و 1+5 در بامداد پنجمین روز از مذاکرات ژنو 3 به توافقی تاریخی دست یافتند که در آن حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شد و برخی تحریم ها از امور بیمه، حمل و نقل و نفت برداشته می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد