خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

نوبخت: طرحهای زیربنایی دولت از سیستان و بلوچستان آغاز می شود


زاهدان - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: طرحهای زیربنایی دولت تدبیر و امید از استان مرزی و استراتژیک سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

به گزارش ایرنا دکتر ˈمحمد باقر نوبختˈ جمعه شب در بدو ورود به زاهدان در فرودگاه بین المللی این شهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و صدا و سیما اظهار داشت: آغاز چند طرح زیربنایی یکی از اهداف سفر به سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه برای جبران عقب ماندگیهای سیستان و بلوچستان بویژه برخی نابرابری ها که در توزیع اعتبارات گذشته وجود داشته است، از سه منبع برخوردار خواهیم شد.

معاون رییس جمهوری بدون اشاره به این سه منبع و جزئیات آن افزود: همچنین از محل منابع 37 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی کشور برای سیستان و بلوچستان استفاده خواهیم کرد؛ فلذا تا پایان سال 93 تعدادی از طرحهای موجود استان را به پایان رسانده و مردم را از مزایای آنها بهره مند می کنیم.

نوبخت ادامه داد: پیرو نشست با استاندار و نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به منظور بهره مندی از منابع در اختیار نظام برای توسعه مناطق و برقراری توازن بین استانها مقرر شد بازدیدی از استانهای مختلف داشته باشیم که با توجه به جایگاه ممتاز و عزت و شرافت مردم این سامان به اتفاق آقای یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی به این استان مرزی سفر کردیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: در این سفر ضمن بازدید از مناطق مختلف و مرزی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان شرکت کرده و در خصوص توسعه این استان و بخشهایی که نیاز به سرمایه گذاری بیشتر دارد، بررسی و اقدامهای لازم را انجام خواهیم داد.

نوبخت اظهار داشت: انتصاب آقای هاشمی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان که از نیروهای با تجربه ملی است، برای این استان مبارک خواهد بود و دولت نیز با توجه به تلاش و مساعی ایشان و نقش و جایگاه ویژه مردم استان از هیچ تلاشی برای جبران عقب ماندگیهای منطقه فرو گذار نخواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد