خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه تاسیس می شود


ارومیه - ایرنا - رییس جدید دانشگاه ارومیه گفت: یکی از مهمترین برنامه های کاری مدیریت جدید در هفته های آینده، تاسیس پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه در این دانشگاه است.

رحیم حب نقی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه ارومیه افزود: امیدواریم با راه اندازی این پژوهشکده، گامهای علمی خوبی را مطابق دستورات وزیر علوم و در راستای بهبود وضعیت این دریاچه برداریم.


وی در ادامه با اشاره به رویکردهای مدیریت جدید دانشگاه ارومیه اضافه کرد: ارتباط موثر با صنعت، از برنامه های کاری مدیریت جدید دانشگاه است که امیدواریم با همکاری تمامی دانشگاهیان در این خصوص موفق باشیم.

وی اظهار کرد: بودجه دولتی دانشگاه کافی نیست و باید برای کسب بودجه های بیشتر، ارتباط دانشگاه با صنعت را روز به روز افزایش دهیم.

رییس جدید دانشگاه ارومیه ادامه داد: اجرای طرح های پژوهشی از جمله اقداماتی است که می توان در این خصوص انجام داد.

حب نقی گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد فضای فرهنگی باز در دانشگاه را نیز در دستور کار خود داریم ولی از هرگونه فعالیتی که موجب بروز تفرقه در دانشگاه شود، جلوگیری می کنیم.

وی افزود: تکریم شخصیت مراجعه کنندگان توسط مدیران، کسب مشورت افراد مجرب، انتقاد پذیری و پاسخگویی، واگذاری اختیارات و مسئولیت خواهی از مدیران، توجه ویژه به کسب روزی حلال و محافظت از بیت المال، رسیدگی به شکایات، بازرسی و نظارت و همچنین قانون گرایی از جمله برنامه های آینده اجرایی در دانشگاه ارومیه می باشند.

در این آیین در این آیین، از خدمات حسن صدقی قدردانی و رحیم حب نقی به عنوان رییس جدید دانشگاه ارومیه معرفی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد