خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

ظریف به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود


تهران - ایرنا - چهار روز پس از مرحله نخست مذاکرات جامع هسته ای میان ایران و گروه 1+5 در وین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.

به گزارش ایرنا و بر اساس دستور هفتگی کمیسیون های مجلس، ظریف روز یکشنبه چهارم اسفند در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافته و به 9 سوال نمایندگان پاسخ دهد.


ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد، علی اکبر آقایی نماینده سلماس و فرهاد بشیری نماینده پاکدشت هر کدام یک سوال از ظریف پرسیده اند.

همچنین جواد کریمی قدوسی، بهرام بیرانوند، احمد آریایی نژاد، ابوالقاسم جراره و حبیب آقاجری به ترتیب نمایندگان مشهد، بروجرد، ملایر، بندرعباس و بندرماهشهر نیز سوال مشترکی را از رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان مطرح کرده اند.

سوال مشترکی نیز با امضای54 نفر از نمایندگان، سوال مشترک دیگری با 23 امضا و همچنین سوالی با 12 امضا از ظریف مطرح شده است که وزیر امور خارجه ضمن حضور در کمیسیون امنیت ملی به این سوالات پاسخ می دهد.



** وزیر کشور مهمان روز سه شنبه کمیسیون

روز سه شنبه نیز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در این کمیسیون حضور می یابد تا به سوالات حسین طلا نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، حسین بیگلری نماینده سقز و بانه، فتح اله حسینی نماینده سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم آباد، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار، رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار پاسخ گوید.

علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، احمد شوهانی نماینده ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران و بهروز نعمتی نماینده اسدآباد دیگر نمایندگانی هستند که از وزیر کشور سوال طرح کرده اند.

کارگروه روابط خارجی این کمیسیون نیز روز یکشنبه به بررسی طرح اصلاح تبصره(1) ماده(34) مقررات تشکیلاتی، استخدامی، مالی و انضباطی وزارت امور خارجه می پردازد.

کارگروه دفاعی نیز روز سه شنبه جلسه دارد و به بررسی طرح الحاق یک بند به ماده (45) قانون خدمت وظیفه عمومی می پردازد.

کارگروه بسیج نیز روز یکشنبه طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه را در دستور کار دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد