خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

مرگ دلخراش خواهر و برادر جوان


تهران - ایرنا - تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور تربت جام - فریمان خراسان رضوی حادثه دلخراشی را رقم زد و خواهر و برادری جوان در میان شعله های آتش جان باختند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از صفحه شوک سایت ایران، فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: ساعت 19 و 30 دقیقه روز سه شنبه یک تصادف در کیلومتر 10 محور تربت جام - فریمان به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری 12 شهید بهشتی شهرستان تربت جام، تیم های پلیس راه و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند. سرهنگ «محمد صفایی» افزود: بررسی های نخست حاکی از آن بود که یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین که از روستای خیرآباد بالاجام به سمت تربت جام در حرکت بوده هنگام سبقت از یک دستگاه خودروی کامیون ده چرخ از پهلو با آن برخورد کرده و دچار آتش سوزی شده است.


به گفته وی، در این این حادثه دلخراش راننده و سرنشین صندلی جلوی خودروی پراید که خواهر و برادری به نام های «لیلی» و «حسین» بودند در میان شعله های آتش سوختند و دیگر سرنشین خودرو که روی صندلی عقب و همسر زن جوان بود بشدت مجروح شد که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.

صفایی با اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص خاطر نشان کرد: با همکاری عوامل آتش نشانی، آتش مهار و اجساد برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد. علت وقوع حادثه در دست بررسی است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد