خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

پشت پرده شیک پوشی دخترخاله های فریبکار


تهران - ایرنا - راز شیک پوشی دخترخاله های فریبکار که باند سرقت و کلاهبرداری را هدایت می کردند، در تجسس های پلیسی فاش شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از صفحه شوک شبکه ایران، روز 22 بهمن ماه مردی با مراجعه به کلانتری 135 آزادی از به سرقت رفتن خودروی قدیمی خود خبر داد.


وی به مأموران گفت: خودرویم به خاطر قدیمی بودن و نقص فنی چند مدتی کنار خیابان پارک بود و هر از گاهی پس از بازگشت از محل کارم به آن سرکشی می کردم تا اینکه امروز متوجه شدم خودرو سرقت شده است.

با این ادعا و اعلام سرقت خودروی قدیمی، مأموران، تجسس های خود را در این باره آغاز کردند و دو روز بعد پرونده دیگری از دادسرای صادقیه در اختیارشان قرار گرفت که زن جوانی از دو زن دیگر که سرش کلاه گذاشته بودند، شکایت کرده بود.

این زن در بازجویی ها به پلیس گفت: روز گذشته از طریق آگهی، شش خودروی فرسوده را از دو زن شیک پوش خریدم و قرار بود روز بعد اسناد خودروها را به نام من ثبت کنند ولی با گذشت دو روز خبری از آنان نیست و جوابگوی تلفن خود نیستند.

کارآگاهان با بررسی مشخصات هر شش خودروی فرسوده دریافتند همه خودروها دزدی هستند.

تیم تجسس با ردیابی های میدانی دریافتند این دو زن با عنوان فروش خودروهای فرسوده دست به کلاهبرداری های گسترده می زنند که در ادامه پاتوقشان در شهرک اکباتان تحت شناسایی قرار گرفت و هر دوی آنها روز 24 بهمن ماه که قصد فروش چهار خودروی فرسوده دزدی دیگر را داشتند، دستگیر شدند.

«شیوا» 27 ساله و «مریم» 41 ساله که دخترخاله هستند در بازجویی ها به سرقت خودروهای فرسوده اعتراف کردند و عنوان داشتند با همدستی مردی به نام «محمد» دست به دزدی می زدند.

شیوا در ادامه بازجویی ها به پلیس گفت: مدتی پیش با مردی به نام محمد آشنا شدیم، وی از اعتیادمان به شیشه اطلاع داشت و به ما پیشنهاد داد خودروهای فرسوده و رها شده کنار خیابان را به خریدارانی که به دنبال این گونه خودروها هستند بفروشیم، بنابراین با ظاهری آراسته و شیک به آدرس خودروهایی که محمد آنها را کنار خیابان شناسایی می کرد، می رفتیم و با تماس با خودروهای یدک کش، این خودروها را به سوی شهریار یا جاده خاوران می بردیم، سپس با خریداران تماس گرفته و بخش زیادی از پول را می گرفتیم و قرار می گذاشتیم فردا اسناد را به نامشان انتقال بدهیم سپس گوشیمان را خاموش می کردیم.»

با این ادعاها، کارآگاهان، «محمد» را نیز در شهرک راه آهن دستگیر کردند و در تحقیقات دریافتند، وی کارگر اخراجی یکی از شرکت های خودروسازی است.

بنابر این گزارش، با توجه به دهها سرقت خودروهای فرسوده توسط دخترخاله های تبهکار، رسیدگی به این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد