خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

نوبخت: یارانه اسفندماه امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود


تهران- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری اعلام کرد: یارانه نقدی اسفند ماه امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر نوبخت امروز - دوشنبه - طی سخنانی در همایش روسا و پلیس های راهور ناجا در سراسر کشور افزود: در طول این سه سال 130 هزار میلیارد تومان به مردم یارانه نقدی داده شده است.

وی گفت: قرار بود تنها 50 درصد عواید ناشی از هدفمندی یارانه ها به مردم داده شود اما صد در صد عواید به علاوه 34 هزار میلیارد تومان یعنی رقمی معادل 130 هزار میلیارد تومان در طول این سه سال به مردم یارانه نقدی داده شده است.

وی اضافه کرد که تلاش شده تا حقوق و مزایای همه پرسنل دولتی پرداخت شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری اظهار داشت: در طول سال های 58 تا 68 نفت را 8 دلار می فروختیم اما خدا را شکر امروز نفت را 104 دلار و 70 سنت می فروشیم.

سخنگوی دولت گفت: فصل مشترک فعالیت های پلیس و قوه مجریه مردم هستند و هدف همه ما خدمت رسانی بهتر به مردم است.

نوبخت اظهار داشت: سلامت در هر کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و زمانی که پلیس تعداد کشته شدگان جاده ای را از 28 هزار نفر به 18 هزار نفر کاهش می دهد، نشان دهنده نقش پلیس در افزایش سلامت جامعه است.

وی خطاب به روسا و پلیس های راهور خاطرنشان کرد: برادران شما در قوه مجریه 6 ماه تلاش کردند تا مردم در تعطیلات نوروزی در آرامش باشند، اکنون کار ماموران پلیس راهور آغاز شده است و آنها در جاده ها مسوول برقراری امنیت هستند.

نوبخت با اشاره به همکاری میان پلیس و قوه مجریه گفت: بر اساس توافق با سردار اسکندر مومنی رییس پلیس راهور قرار شد ارتباط ما با وی مستمر باشد تا از کمبودها و نیازهای ماموران خدوم پلیس باخبر شده و همچنین بتوانیم در برنامه ریزی های آتی از آنها کمک بگیریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد