خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

صف های خرید آخرین بلیت های برزیل 2014


تهران- ایرنا- هزاران نفر از هواداران فوتبال در مقابل مراکز فروش بلیت جام جهانی در برزیل صف کشیدند تا آخرین بلیت های باقیمانده مسابقات را خریداری کنند.

به گزارش روزپنجشنبه ایرنا، یورونیوز گزارش داد: فیفا نیمه شب سه شنبه ۱۸۰ هزار بلیت را بر روی اینترنت به معرض فروش گذاشت در حالی که مراکز فروش بلیت حضوری کار خود را از ساعت 9 بامداد روز چهارشنبه آغاز کردند و بدین ترتیب بخش عمده این بلیت ها بر روی اینترنت به فروش رفته بود.


یکی از خریداران با اشاره به بازار سیاه بلیت ها می گوید: برای مراسم افتتاحیه باید دو هزار دلار و برای فینال 9 هزار دلار پرداخت شود و ما چنین پولی نداریم و نمی دانم که آیا برزیلی ها این پول را دارند یا خیر.

ینابر این گزارش، دیگر هوادار فوتبال نیز با عجیب و نا امید کننده خواندن این وضعیت می گوید: در صف ایستاده ام تا بلیت بخرم و خود ما باید صف را منظم کنیم در حالی که این وظیفه مراکز فروش بلیت است.

به گزارش یورونیوز، افرادی نیز در این میان که سعی در خرید بلیت اینترنتی داشتند با مشکل فنی تارنمای فروش بلیت مواجه شدند. برخی از خریداران اینترنتی اعلام کردند که از زمان درخواست خرید یک بلیت تا زمان رسیدن به صفحه پرداخت، مدت سه ساعت را صرف کرده اند و پس از رسیدن به صفحه مزبور متوجه شده اند که بلیت مورد نظر دیگر موجود نیست.

رقابت های جام جهانی 2014 برزیل از ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ بیست و سوم خردادماه تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در برزیل بر گزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد