خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

سرمایه گذاری جدید 725 میلیاردی سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فارس

سرمایه گذاری جدید 725 میلیاردی سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فارس

شیراز - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: با توجه به قراردادهای منعقد شده با سرمایه گذاران در سه ماه نخست سال جاری، 725 میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس صورت می گیرد.

به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا، علی صداقت پور افزود: با ایجاد این واحدهای صنعتی تا دو سال آینده دست کم برای یک هزار و 500 نفر شغل جدید ایجاد خواهد شد. 

وی ادامه داد: در قالب این قراردادها، حدود 28 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین اظهار کرد: تعداد قراردادهای منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سه ماه نخست امسال نسبت به دوره زمانی سال گذشته رشد 200 درصدی داشته است. 

وی با بیان اینکه در این مدت 290 قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی، صنفی وصنعتی در شهرک ها و نواحی استان منعقد شده است گفت: این آمار در مقایسه با سه ماهه نخست پارسال که تعداد 95 قرارداد بوده حاکی از افزایش دو برابری است. 

به گفته صداقت پور، شهرک های صنعتی بزرگ شیراز، اقلید و قیروکارزین به ترتیب بیشترین آمار جذب سرمایه گذاری را در مدت یاد شده به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون در 60شهرک و ناحیه صنعتی استان آماده واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران هستیم. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس اظهار کرد: با فراهم بودن زیرساخت ها در شهرک های صنعتی در همه شهرستان های استان فارس، امکان سرمایه گذاری در بخش صنعت فراهم شده است.

وی اظهار کرد: امسال و در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است کمیته ویژه ای در شرکت شهرک های صنعتی فارس در راستای رشد و توسعه اقتصادی در این مناطق و حمایت حداکثری از سرمایه گذاران تشکیل شده است. 

صداقت پور با بیان اینکه فارس عنوان دوم کشور را در زمینه شهرک های صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده است، گفت: افزایش تعداد قراردادهای منعقد شده بیانگر افزایش اشتیاق سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی جدید در شهرک های صنعتی است. 

وی گفت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در حمایت از سرمایه گذاران، حمایت های ویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیریت ارشد استان از صنعتگران و سرمایه گذاران و و نیز توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، این روند رو به رشد در ماه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد