خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

دلار بانکی در چند قدمی نرخ مصوب بودجه / فاصله تنها 36 ریال



تهران - ایرنا - با توجه به اینکه بانک مرکزی نرخ دلار بانکی را برای روز جاری 26,464 ریال تعیین کرده این نرخ تنها 36 ریال تا نرخ 25 هزار و 600 ریالی بودجه 93 فاصله دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، بانک مرکزی با توجه به برنامه دولت در تک نرخی کردن ارز در شش ماهه دوم سال جاری از ابتدای سال اقدام به افزایش روزانه نرخ دلار برای محقق کردن این برنامه کرده است.

در پی تغییرات نرخ دلار بانکی در ماه های گذشته بالاخره امروز دوشنبه 20 مرداد ماه نرخ دلار 24 هزار و 464 ریال تعیین شد و برهمین اساس فاصله این نرخ با نرخ مصوب دلار در بودجه سال جاری که 25 هزار و 600 ریال بوده تقریبا برابر شده است.

به نظر می رسد بانک مرکزی برای تحقق برنامه هایش در آینده نرخ بانکی دلار را با نرخ مصوب آن در بودجه یکسان کند و بر همین اساس به یکی از اهداف خود دست یابد.

البته باید یادآور شد که در چندماه ابتدایی سال جاری نرخ دلار در مرکز مبادلات ارزی در رنج 2620 تومان در نوسان بود، اما در طول هفته های اخیر به 26 هزار و 300 ریال و امروز نیز به 26 هزار و 464 ریال وارد شد.

البته نرخ دلار در بازار آزاد امروز 31 هزار و 200 ریال تعیین شد که نرخ آن نسبت به روزهای گذشته که 31 هزار و 300 ریال بود حدود100 ریال کاهش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد