خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

دو انتصاب وزیرصنعت درشرکت دخانیات ایران



دو انتصاب وزیرصنعت درشرکت دخانیات ایران


اقتصاد > صنعت - وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکامی دو عضو جدید هیات مدیره شرکت دخانیات را معرفی کرد.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت دراحکام جداگانه ای «عبدالحمید رحمانی خلیلی» مدیرعامل اسبق شرکت دخانیات ایران و «سیاوش افضلی» معاون  بازرگانی و اقتصادی شرکت دخانیات را به عنوان  عضو هیات مدیره شرکت دخانیات ایران و نماینده آن وزارت خانه در سهام عدالت منصوب کرد.

در گفت‌وگو با ایسنا تایید شد  انتصاب سرپرست شرکت ملی دخانیات سرویس : اقتصادی - صنعت، معدن، تجارت  پس از استعفای معصوم نجفیان از مدیرعاملی شرکت دخانیات در هفته‌های گذشته، سرانجام نعمت‌الله شهبازی سرپرست شرکت ملی دخانیات شد.  به گزارش خبرنگار ایسنا، چندی پیش مدیرعامل پیشین شرکت دخانیات طی نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سمت خود استعفا کرد که البته برخی خبرها حاکی از عدم موافقت علی ربیعی با این استعفا بود.  با توجه به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکامی عبدالحمید رحمانی خلیلی و سیاوش افضلی را به عنوان نماینده وزارتخانه در سهام عدالت منصوب منصوب کرده بود، در آن زمان عده‌ای علت استعفای نجفیان را منصوب کردن عبدالحمید رحمانی خلیلی به عضویت هیات مدیره این شرکت با حکم وزیر صنعت دانستند که البته این موضوع در حد ادعا باقی ماند و توسط شخص یا منبع رسمی تایید نشد.  اکنون نعمت الله شهبازی، قائم مقام صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد با حفظ سمت از امروز صبح - سه‌شنبه - کار خود را به عنوان سرپرست شرکت دخانیات ایران آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین گفتنی است رحمانی خلیلی مدیر عاملی شرکت داروئی سبحان،معاونت وزیر صنایع و مدیرعامل سازمان صنایع دستی ایران و ریاست هیات مدیره و مدیر عامل شرکت دخانیات طی سالهای 1380 تا 1384 را در سابقه کاری خود دارد.

سیاوش افضلی نیز در پرونده کاری خود سابقه مدیریت مبارزه با قاچاق و معاونت بازرگانی و اقتصادی شرکت دخانیات ایران را دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد