خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

«عصرایران»، بهترین سایت خبری ایران در رأی گیری مردمی شد


در هفتمین جشنواره وب ایران
برنده شدن عصرایران، آن هم با آرای مردم، بهترین هدیه ای بوده که تا کنون دریافت کرده ایم؛ این انتخاب مردمی، وظیفه ما را سنگین تر می کند و امیدواریم بتوانیم همواره صدای مردم ایران باقی بمانیم.
عصرایران، به عنوان بهترین سایت خبری ایران از نظر مردم ایران انتخاب شد.«عصرایران»، بهترین سایت خبری ایران در رأی گیری مردمی شد

به گزارش "جشنواره وب ایران" که همه ساله با حضور هزاران سایت فارسی زبان برگزار می شود، در سال 1393 ، سایت خبری عصرایران توانست با کسب بیشترین آرای مردم، عنوان "برنده مردمی" را به خود اختصاص دهد. امسال 12000 سایت در این جشنواره حضور داشتند.

عصرایران در اولین حضور خود در این جشنواره ، توانست به میان 5 کاندیدای نهایی این رقابت راه یابد و در نهایت، بیشترین رأی مردمی را از آن خود کند و منتخب مردم ایران شود.
همچنین جام جم آنلاین نیز توانست منتخب داوران این جشنواره باشد که عصرایران به دوستان رسانه ای خود در جام جم آنلاین نیز تبریک و همچنین به دست اندرکاران جشنواره نیز خدا قوت می گوید.

عصرایران، این موفقیت را بعد از خداوند متعال، مدیون مردم قدرشناس ایران است که آرای پر ارزش خود را متوجه این رسانه کردند. بنابراین، از همراهی همه کسانی که در طول سال های اخیر با ما بوده اند و در این انتخاب نیز به سایت خودشان رأی دادند - یا حتی رأی ندادند - از صمیم قلب سپاسگزاری می کنیم و این موفقیت گروهی را به همه همراهان مهربان عصرایران تبریک می گوییم.

برنده شدن عصرایران، آن هم با آرای مردم، بهترین هدیه ای بوده که تا کنون دریافت کرده ایم چرا که معتقدیم، بعد از خداوند بزرگ، مردم بهترین، منصف ترین و دقیق ترین داوران و ناظران بر عملکردها هستند.

انتخاب به عنوان برترین سایت خبری با رأی مردم، وظیفه عصرایران را سنگین تر و سنگین تر می کند و امیدواریم بتوانیم همواره صدای مردم ایران باقی بمانیم.
عصرایران، همچنان به کمک و همراهی یکایک کاربران خود نیازمند است تا انشاء الله بتواند سایت مردم ایران باشد و چه افتخاری بزرگ تر از این!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد