خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

شب های قدر اوج معنویت ماه مبارک رمضان است

فعّالی رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه:


 شب های قدر اوج معنویت ماه مبارک  رمضان است

 

 

 گلوگاه- خبرنگار وارش

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه در گفتگو با وارش  گفت: همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر، برنامه‌های مناجات و نیایش به همراه  مراسم احیاء در 50 مسجد و  حسینیه‌ با حضور مبلغین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینعلی فعّالی  با اعلام این خبر افزود : شب های قدر اوج معنویت رمضان است، شب هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، پهنه ای است که روزه دار، بر آن می ایستد و بر همه ما سوای حق پشت می کند و در خلوت پر راز شب با عبودیت محض در پیشگاه خدا همه چیز و حتی خود را به فراموشی می سپارد.
 
 وی تصریح کرد: همزمان با اولین شب قدر (19 رمضان)  و شب های قدر به مدت سه شب سخنرانان به بیان فضیلت های امیرالمومنین علی (ع) می پردازند.
 
مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه   در ادامه، اقامه نمازهای احیاء،قرائت دعای مجیر، قرائت دعای جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی و آیین نورانی قرآن برسرگرفتن تا سحرمغفرت را ازبرنامه‌های این شبها برشمرد.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه در خاتمه خاطر نشان ساخت: به برکت وجود مبلغین اعزامی درماه ضیافت الله در 50 مسجد و حسینیه شهرستان گلوگاه در لیالی مبارک قدر برنامه‌های رازونیاز و مناجات با حق تعالی و نیایش باحضرت دوست تا پاسی ازشب برگزارمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد