خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

خبرنگارزن مستقل

این سایت به آزادی بیان احترام میگذارد و در چارچوب قانون ،اخلاق و نظام اسلامی گام برمیدارد.

استخدام پتروشیمی امیرکبیر


شرکت پتروشیمی امیرکبیر واقع در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی (بصورت قرارداد مدت معین) از میان داوطلبان مرد (ذکور) واجد شرایط بومی در مقطع دیپلم (متولدین یا افرادی که مدرک تحصیلی دیپلم خود را در شهرستان ماهشهر اخذ نموده اند) و مقطع لیسانس ( متولدین یا افرادی که مدرک تحصیلی دیپلم خود را در استان خوزستان اخذ نموده اند) از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی ،طب صنعتی ،گزینش و تست روانشناسی دعوت به همکاری می نماید .

  ۱) شرایط استخدام

الف ) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

ب ) متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

ج ) عدم سوء پیشینه کیفری

د ) برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمانی متناسب با نوع کار و سلامت روانی

هـ ) دارا بودن برگ پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم .(تاریخ ترخیص خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آزمون باشد)

و ) حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع دیپلم  ۲۵   لیسانس ۳۰ سال می‌باشد.( (مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد)

تبصره (۱) : سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی در صورت تایید ، به سقف سنی افزوده خواهد شد. داوطلبان شرکت در آزمون می بایست در صورت قبولی در آزمون و هنگام دعوت به مصاحبه ، اصل مدارک مربوط به سوابق قبلی خود در موسسات دیگر را ارائه دهند.

ه) حداقل معدل کل جهت مقاطع دیپلم  و لیسانس ۱۴ می باشد.

۱-۱-داوطلبان استخدام در صورت پذیرفته شدن در آزمون می بایست مدارک تحصیلی و تخصصی معتبر مورد نیاز را به شرکت ارائه دهند. مدارک دانشگاهی کسانی قابل قبول برای شرکت در آزمون است که مورد تائید شرکت قرار گیرد.

۱-۲-داوطلبان خدمت در شرکت باید از لحاظ تندرستی واجد شرایط جسمانی و روانی لازم برای کار به نحوی که توسط شرکت تعیین می‌گردد، باشند. بدین منظور قبل از استخدام از کلیه داوطلبان توسط پزشک معتمد شرکت یا مرجع ذیصلاح معاینه پزشکی (طب صنعتی) به عمل می‌آید ، استخدام داوطلب منوط به این است که نتیجه معاینه رضایت‌بخش باشد.

تبصره (۲) : داوطلبان مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در مقاطع تحصیلی پایین تر را ندارند و چنانچه پس از شرکت در آزمون محرز گردد که شخص دارای مدرک تحصیلی بالاتر در رشته قبول شده باشد ، در هر مرحله از آزمون و فرآیند استخدام از پذیرش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد .

تبصره (۳) : چنانچه  در هر مرحله از آزمون مشخص گردد که اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب خلاف واقع بوده است ، از پذیرش ایشان در هر مرحله از فرآیند دعوت به همکاری جلوگیری بعمل خواهد آمد .

تبصره (۴) :کارکنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم شاغل در بخشهای پیمانکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر  می توانند بدون در نظر گرفتن نوع گرایش دیپلم در آزمون شرکت نمایند. (صرفاً جهت ردیف های ۱ و ۲ جدول رشته ها)

تبصره (۵) :  داوطلبان ردیف های  ۱۳ و ۱۴ و  ۱۵ و۱۶ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ در صورت داشتن شرایط و سوابق کاری مرتبط اعلام شده می توانند بدون شرکت در آزمون کتبی و صرفاً جهت مصاحبه تخصصی ثبت نام نمایند . ارائه اصل مدارک مربوط به سوابق کاری در روز مصاحبه ضروری می باشد.

ردیفمقطع تحصیلیرشته تحصیلیتعداد مورد نیازشرایط و شیوه جذب
۱دیپلمریاضی/تجربی/صنایع شیمیایی۹آزمون کتبی و مصاحبه…
۲دیپلمکلیه رشته ها۲حداقل سه سال سابقه کار ایمنی و آتش نشانی-آزمون کتبی و مصاحبه
۳لیسانسمهندسی شیمی کلیه رشته ها بجز صنایع غذایی۲۹آزمون کتبی و مصاحبه…
۴لیسانسمهندسی مکانیک کلیه گرایش ها۷آزمون کتبی و مصاحبه…
۵لیسانسمهندسی برق قدرت۳آزمون کتبی و مصاحبه…
۶لیسانسمهندسی الکترونیک و کنترل۸آزمون کتبی و مصاحبه…
۷لیسانسمهندسی صنایع۱آزمون کتبی و مصاحبه…
۸لیسانسشیمی کلیه گرایشها۶آزمون کتبی و مصاحبه…
۹لیسانستغذیه۱آزمون کتبی و مصاحبه…
۱۰لیسانسمحیط زیست۱آزمون کتبی و مصاحبه…
۱۱لیسانسمدیریت کلیه گرایشها/روانشناسی صنعتی سازمانی۲آزمون کتبی و مصاحبه…
۱۲لیسانسکامپیوتر/سخت افزار/شبکه/IT۳آزمون کتبی و مصاحبه…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد